• تلفن فروشگاه: 91071565-021

با توجه به افزایش پی در پی قیمت محصولات از طرف کارخانه جات هیچ یک از قیمتهای سایت به روز نمیباشد لطفا جهت استعلام قیمت با تلفن 02191071565 تماس حاصل فرمایید 

0 آیتم ها - 0 تومان

پرسشهای متداول

حساب کاربري

1- آيا امکان ويرايش مشخصات کاربري و ايميل من وجود دارد؟

پاسخ:  شما مي‏‌توانيد مشخصات کاربري خود را ويرايش کنيد. براي اين کار بايد با وارد کردن پست الکترونيکي و کلمه عبور، وارد حساب کاربري خود بشويد، سپس با کليک روي گزينه "پروفايل من" به صفحه‏‌اي منتقل مي‏‌شويد که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ويرايش اطلاعات" وجود دارد.

اگر به ايميل خود دسترسي نداريد متاسفانه به دلايل حفظ امنيت کاربري، هيچ راهي براي تغيير ايميل خود به عنوان نام کاربري نخواهيد داشت و فقط مي‌توانيد مجدداً با ايميل جديد خود ثبت نام کنيد.

2- چرا با وجود درخواست من براي تغيير رمز حساب کاربري، لينک آن براي من ايميل نشده است؟

پاسخ:  لطفاً ايميل‌هاي اسپم(spam) خود را چک کنيد. به ويژه ايميل‌هاي ارسال شده به حساب‏‌هاي کاربري gmail گاهي spam مي‌شوند. توجه داشته باشيد که link تغيير رمز براي شما ارسال مي‏‌شود نه خود رمز.

3- آيا مي‌‏توانم به اطلاعات خريدهاي قبلي خود دسترسي داشته باشم؟

پاسخ:  براي دسترسي به اطلاعات خريدهاي قبلي، بايد با حساب کاربري خود وارد شويد، سپس روي گزينه "سفارشات من" کليک کنيد تا سوابق خريد شما نشان داده ‏شود.

ثبت و پيگيري سفارش

1- آيا براي خريد از آتا ‌کالا، حتما بايد در سايت عضو باشم؟

پاسخ:  بله، با اين که بدون وارد شدن به سايت مي‏‌توانيد يک کالا را به سبد خريد اضافه کنيد، اما براي انجام مراحل بعدي خريد و ثبت سفارش بايد با حساب کاربري خود وارد سايت شده و يا در هنگام خريد، عضويت خود را تکميل نماييد.

با عضويت در آتا ‌کالا مي‌توانيد:

- سريع‌تر و ساده‌تر خريد کنيد

- به سادگي سوابق خريد و فعاليت‌هاي خود را مديريت کنيد

- ليست علاقمندي‌هاي خود را بسازيد و تغييرات آنها را دنبال کنيد

- نقد، بررسي و نظرات خود را با ديگران به اشتراک گذاريد

- در جريان فروش‌هاي ويژه و قيمت روز محصولات قرار گيريد

براي اطلاعات بيشتر مي‏‌توانيد به صفحه راهنماي خريد از آتاکالا مراجعه کنيد.

2- آيا در تمام ساعات شبانه روز مي‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته مي‌‏توانيد سفارش خود را ثبت کنيد. رسيدگي و پردازش سفارش‏‌هايي که در ساعت‏‌هاي غيرکاري (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت مي‌‏شوند، در اولين ساعت‌‏هاي کاري روز بعد و با اولويت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

3- آيا مي‌توانم براي شخص ديگري از آتا ‌کالا خريد کنم و سفارش تحويل آن شخص شود؟

پاسخ:  بله، پس از انتخاب کالاهاي موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خريد، ثبت سفارش در 4 مرحله تکميل خواهد شد: 1) ورود به آتا ‌کالا، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبيني سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما مي‌توانيد با انتخاب گزينه "افزودن آدرس جديد" آدرس و مشخصات تحويل گيرنده سفارش را وارد کنيد. توجه داشته باشيد که اگر مبلغ سفارش را اينترنتي پرداخت کنيد، تحويل گيرنده سفارش هنگام دريافت کالا بايد کارت شناسايي همراه داشته باشد.

4- آيا مي‌توانم با حساب کاربري خودم، خريد کنم و فاکتور به نام شخص حقوقي يا شرکت صادر شود؟

پاسخ:  بله، پس از انتخاب کالاهاي موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خريد، ثبت سفارش در 4 مرحله تکميل خواهد شد: 1) ورود به آتا کالا، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبيني سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.

در مرحله اطلاعات صورتحساب و بخش "شخص حقوقي هستيد؟"، با کليک روي عبارت "مشتري حقوقي خود را تکميل/ ويرايش کنيد." به صفحه ويرايش اطلاعات کاربري منتقل خواهيد شد و با انتخاب گزينه " تکميل اطلاعات حقوقي براي خريد سازماني" و وارد کردن و ثبت مشخصات سازمان موردنظر، مي‌توانيد براي خريد سازماني و دريافت فاکتور رسمي و گواهي ارزش افزوده اقدام کنيد.

5- از وضعيت سفارشي که ثبت کرده‏‌ام، چگونه مي‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ:  آتا ‌کالا با ارسال پيامک‏، مرحله به مرحله وضعيت سفارش را به شما اعلام مي‏‌کند. همچنين براي اطلاع از وضعيت سفارش، مي‏‌توانيد وارد حساب کاربري خود شويد و با کليک روي گزينه "سفارشات من" از وضعيت آن مطلع شويد.

6- آيا مي‌‏توانم کالاهايي که موجود نيستند را سفارش بدهم؟

پاسخ:  خير، در حال حاضر تنها کالاهايي امکان سفارش گذاري دارند که در سايت آتا ‌کالا با وضعيت موجود و همراه با قيمت مشخص شده‌‏اند.

7- مي‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم يا تغيير بدهم؟

پاسخ:  تا پيش از تاييد نهايي سفارش و کليک روي آيکون اتمام خريد شما مي‌توانيد سفارش را از سبد خريد خود حذف و يا اصلاح کنيد.

پس از تاييد نهايي سفارش و اتمام خريد و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغيير سفارش نيستيد.  

8- بعد از ثبت سفارش، براي اطمينان از پردازش آن بايد با آتا ‌کالا تماس بگيرم؟

پاسخ:  خير، پس از انجام مراحل خريد و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طريق سرويس پيامک يا ايميل اطلاع‏ رساني خواهد شد و در صورتي که نياز باشد کارشناسان فروش آتا ‌کالا  با شما تماس خواهند گرفت.

9- مي‏‌توانم سفارشم را تلفني ثبت کنم؟

پاسخ:  خير، به منظور تسريع فرايند پردازش و ارسال سفارش و نيز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتريان محترم ‏بايد سفارش خود را اينترنتي ثبت کنند.

کالاهاي عرضه شده در آتا ‌کالا

1- براي انتخاب و خريد کالا در سايت نياز به مشاوره دارم، راهي وجود دارد که در تصميم‏ گيري به من کمک کند؟

پاسخ:  کارشناسان بخش توليد محتواي آتا ‌کالا تمام تلاش خود را مي‏‌کنند تا اطلاعات مورد نياز براي خريد هر کالا در سايت موجود، کافي و روشن باشد. شما راه‌‏هاي مختلفي براي کسب اطلاعات تکميلي و تخصصي محصولات در ديجي‌کالا داريد. مي‌‏توانيد از ابزارهاي ايجاد شده براي اين منظور از قبيل مقايسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسي و نقاط و قوت و ضعف محصول، و جدول اطلاعات فني کالاها استفاده کنيد. همچنين آتا ‌کالا نقدها و نظرهاي کاربران را با ديدگاه بي‏طرفانه در سايت نمايش مي‏‌دهد که مطالعه آنها مي‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.

2- کالاهايي که موجود نيستند، چه زماني در سايت براي فروش عرضه خواهند شد؟

پاسخ:  گاهي به دلايل مختلف مانند اتمام توليد  محصول به دليل فصلي بودن آن، وضعيت برخي از کالاها در وب سايت به "ناموجود" تغيير پيدا مي‏‌کند و اعلام زمان عرضه آن محصول با توليد مجدد در فصل جديد ميباشد، با اين حال آتا ‌کالا تلاش مي‏‌کند تا اين کالاها مجدداً در کمترين زمان در وب سايت ارائه شوند. در صورتي که قصد خريد کالايي با وضعيت "ناموجود" يا "به زودي" را داريد، مي‏‌توانيد براي اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سايت آتا ‌کالا ، از سرويس "ارسال تيکت" که در صفحه جزئيات محصول قرار دارد، استفاده کنيد تا به هنگام عرضه آن کالا در سايت، از طريق ايميل يا پيامک به شما اطلاع رساني شود.

3- آيا تعداد خريد از يک کالا در آتا ‌کالا محدوديتي دارد؟

پاسخ:  به طور کلي محدوديتي براي سفارش تعدادي يک کالا در ديجي‌کالا وجود ندارد، با وجود اين با توجه به اينکه موجودي قابل فروش براي هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخي اوقات محدوديت‏‌هايي در تعداد قابل سفارش از يک کالا اعمال مي‏‌شود.

پرداخت

1- مبلغ سفارشم را چگونه مي‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ:  بانکي يا اينترنتي مي‏‌توانيد پرداخت خود را انجام دهيد و هنگام ثبت سفارش در مرحله اطلاعات پرداخت شيوه پرداخت خود را انتخاب کنيد.

همگي کاربران آتا ‌کالا مي‌توانند از طريق درگاه اينترنتي و با استفاده از همه کارت‏‌هاي بانکي عضو شبکه شتاب در سايت ديجي‌کالا، هزينه سفارش را به صورت آنلاين پرداخت کنند. همچنين امکان واريز بانکي يا واريز کارت به کارت به شماره حساب‏‌هاي اعلام شده در سايت ديجي‌کالا براي همه کاربران وجود دارد

براي اطلاعات بيشتر مي‏توانيد به صفحه روش‌‏هاي پرداخت مراجعه کنيد.

2- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها مي‌توان هزينه سفارش را اينترنتي پرداخت کرد؟

پاسخ:  شما مي‌توانيد با استفاده از همه کارت‏‌هاي بانکي عضو شبکه شتاب در سايت ديجي‌کالا، هزينه سفارش را به صورت آنلاين پرداخت کنيد.

هم اکنون بانک‌هاي آينده، اقتصاد نوين، پارسيان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمايه، سينا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرين، کشاورزي، مسکن، ملت، ملي، دي، انصار، قرض‌الحسنه مهر ايران، رسالت، ايران زمين، گردشگري، حکمت ايرانيان، توسعه تعاون، قوامين، بانک شهر و موسسه اعتباري توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

3- ممکن است پرداخت اينترنتي ناموفق باشد، ولي مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ:  گاهي ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکي قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در اين مواقع جاي نگراني وجود ندارد. در اين حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌هاي مياني بانک است و خود بانک مغايرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت مي‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اينترنتي تماس بگيريد تا مغايرت برطرف شود.

4- آيا مي‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطي پرداخت کنم؟

پاسخ:  در حال حاضر چنين امکاني وجود ندارد.

5- آيا مي‌توانم براي پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ:  خير، براي جلوگيري از بروز مشکلات احتمالي ديجي‌کالا از پذيرش هر گونه چک بانکي معذور است.

6- آيا پرداخت اينترنتي وجه سفارش در سايت آتا ‌کالا  امن است؟

پاسخ:  پرداخت اينترنتي به گونه‏‌اي طراحي شده که امن و راحت باشد. با وجود اين شما نه تنها براي خريد از آتا ‌کالا  که هنگام هرگونه پرداخت اينترنتي براي اطمينان از امنيت پرداخت خود نکته‏‌هاي زير را رعايت فرماييد:

  - با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شويد از پروتکل امن https به جاي پروتکل http استفاده مي‏‌شود به عبارت ديگر بايد در ابتداي آدرس، https وجود داشته باشد.

  - قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائي رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شويد، در صورت عدم مشاهده اين قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداري کنيد.

  - براي ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کليد مجازي موجود استفاده کنيد.

ارسال سفارشات

1- سفارش خود را به چه روش‌هايي مي‌توانم تحويل بگيرم؟ 

پاسخ: گروه پشتيباني آتا کالا بعد از پرداخت  نهايي  جهت ارسال کالا  با شما تماس ميگيرد 

2- هزينه ارسال سفارش چگونه محاسبه مي‌شود؟

پاسخ:  هزينه‏ ارسال با توجه به مسافت ارسال کالا تعداد کالا محاسبه ميشود

3- آيا مي‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معيني تحويل بگيرم؟

پاسخ: بله، شما در اولين تماس با آتا کالا جهت هماهنگي ارسال کالا،  ساعت و روز ارسال را اعلام فرماييد

4- مي‏‌توانم کالايي را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به آتا ‌کالا به صورت حضوري تحويل بگيرم؟

پاسخ:  از آنجا که آتا ‌کالا  يک فروشگاه اينترنتي است و يکي از اهداف آن کاهش دادن سفرهاي درون شهري غير ضروري‏ است، تحويل حضوري سفارش در محل آتا ‌کالا امکان‌پذير نيست.

تماس با ما

  • آدرس پستی بخش مرکزی ، شهر تهران، انبار نفت ، کوچه مصباح ، کوچه صادقیان ، پلاک 12 ، طبقه اول - تهران -حق شناس -کوچه صادقیان پلاک 12
  • 09120139522
  • 91071565 - 021
  • ارتباط تلگرامی

logo-samandehi

بالا